Yesterday, all my troubles seemed so far away
昨日,
彷彿感覺~所有的煩惱都離我遠去

Now it looks as though they're here to stay
現在~話雖如此~但~看它的情況~似乎它們還在此持續著...........
Oh, I believe in yesterday
噢 ! 我相信在昨日.........

Suddenly, I'm not half the man I used to be
忽然間,我已不能自我
There's a shadow hanging over me
失望~就像是影子般~籠罩我的全身
Oh, yesterday came suddenly
噢 ! 昨日來得太突然.........

Why she had to go
為何她要走?
I don't know she wouldn't say
我不瞭解,她不肯說
I said something wrong
我想是什麼地方做錯了
Now I long for yesterday

此刻,我已離昨日好久...


Yesterday, love was such an easy game to play
昨日,愛情像是一齣簡單的戲劇
Now I need a place to hide away
現在,我需要安放個地方(將愛)珍藏起來
Oh, I believe in yesterday
噢 ! 我相信在昨日.........

Why she had to go
為何她要走?
I don't know she wouldn't say
我不瞭解,她不肯說
I said something wrong
我想是什麼地方做錯了
Now I long for yesterday
此刻,我已離昨日好久...

Yesterday, love was such an easy game to play
昨日,愛情像是一齣簡單的戲劇
Now I need a place to hide away
現在,我需要安放個地方(將愛)珍藏起來
Oh, I believe in yesterday
噢 ! 我相信在昨日.........

歌詞轉自:http://tw.myblog.yahoo.com/jw!yr2ANzyZAgN35LD0Ow6f/article?mid=5086
 


arrow
arrow
    全站熱搜

    popping0101 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()